hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اتمام تعهد ده ساله ۱۳۵ دستگاه اتوبوس در قم تا ابتدای شهریور ماه

قم|اتمام تعهد ده ساله ۱۳۵ دستگاه اتوبوس در قم تا ابتدای شهریور ماه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: تا ابتدای شهریورماه سال جاری، ۱۳۵ دستگاه اتوبوس تعهد ده‌ساله‌شان به اتمام می‌رسد و سازمان اتوبوسرانی باید این تعداد را از مجموعه خطوط خارج کند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، امیر یزدی با اشاره به اهمیت و نقش ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر، اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی با توجه به اینکه هنوز قطار شهری در قم راه اندازی نشده تنها سازمانی بوده که به صورت جمعی در حال جابجایی مسافر است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با توجه به اینکه اداره ناوگان اتوبوسرانی توسط بخش دولتی و با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است، افزود: در حال حاضر ۵ شرکت عهده‌دار کار اتوبوسرانی و ۳ شرکت هم عهده‌دار کار مینی بوسرانی در استان هستند.

یزدی گفت: تعداد ۲۵۰ اتوبوس بخش خصوصی در قم در حال فعالیت هستند که به‌مرور مهلت ده‌ساله این اتوبوس‌ها به اتمام رسیده و باید از مجموعه خطوط خارج شوند.

وی خاطرنشان کرد: عمدتاً خطوط شهری با اتوبوس‌هایی که ده سال پیش دولت در اختیار شهر قرار داده اداره می‌شود که مدت‌زمان ده‌ساله فعالیت این اتوبوس‌ها از اسفندماه سال گذشته در حال اتمام است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تصریح کرد: تا ابتدای شهریورماه سال جاری، ۱۳۵ دستگاه اتوبوس تعهد ده‌ساله‌شان به اتمام می‌رسد و سازمان باید این تعداد را از مجموعه خطوط خارج و همین تعداد دستگاه اتوبوس که یا متعلق به اتوبوسرانی و یا بخش خصوصی  بوده را وارد ناوگان کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد